این مقالات را هم بخوانید!

وبلاگ

باربری چالوس به مشهد [☎️09119094729]

قیمت باربری چالوس و حمل اثات و اثاث کشی از چالوس به مشهد

همه ما در طول زندگی خود با پدیده‏ایی به نام اثاث کشی از خانه‏ای به خانه‏ی دیگر و یا حتی از شهری به شهر دیگر و شرایطی از این قبیل رو‏به‏رو بوده‏ایم. مستاجرین به خصوص با این واژه آشنایی دارند. در این نوشته قصد داریم کمی در ارتباط با قیمت باربری چالوس حمل اثاث و اثاث کشی از چالوس به مشهد و رامسر صحبت کنیم. همراستا با این موضوع، سعی داریم، هر چند کوتاه این مسئله را از چند جهت مورد بررسی قرار دهیم.

حمل اثات و اثاث کشی در باربری چالوس

در زمان جابه‏جایی از خانه‏ای به خانه‏ی دیگر، نخستین موردی که به ذهن ما می‏آید، باربری حمل اثاث و اثاث کشی است. مشکلی رایج در بین مستاجرین، به ویژه در ایام کنونی که مسئله اجاره بها، به مشکلی بزرگ برای این قشر جامعه که اکثریت افراد را شامل می‏شوند، تبدیل شده است.

جهت سفارش حمل اثاثیه از چالوس به مشهد با شماره 09119094729 تماس بگیرید.

گذشته از این مباحث، اندکی در ارتباط با ملزومات لازم برای حمل اثاث برای مکان مسکونی جدید خود صحبت کنیم. باید در نظر بگیریم که در خانه چند نوع وسایل داریم. بخشی از آنها شامل یخچال، ماشین لباسشوئی و از این رقم می‏شود، که جزء لوازم سنگین خانه محسوب می‏شوند.

جابه‏جایی این قبیل لوازم، هم نیاز به افرادی ورزیده دارد و هم انتقال آنها باید توام با احتیاط باشد. دسته دیگر در بحث اثاث کشی، وسایل ظریف و شکستنی بوده که حجم آنها کمتر و میزان دقت در جابه‏جایی آن بسیار بیشتر است.

جهت حمل اثاث و اثاث کشی، نیاز به ملزوماتی داریم، که باید آنها را از پیش تهیه کنیم. کارتن، موکت، نایلون حبابی و ضربه‏گیرها و برخی وسایل جزئی‏تری، شامل این مقدمات می‏شوند.

باید قبول کنیم که یک خانواده به تنهایی نمی‏تواند، همه امور مربوط به بسته بندی و انتقال اثاثیه را انجام دهد. از این رو، از دیر باز مراکزی تحت نام آژانس‏های باربری که مخصوص این کار هستند، وجود داشته‏اند. در این مراکز شما می‏توانید از نیروی ماهر و کار بلد این باربری‏ها و تجربه‏های کارکنان آن، کمک لازم را بگیرید.

اکنون که با مختصری از باربری و وظایف آن آشنا شدیم، اجازه بدهید کمی جزئی‏تر به توانایی‏های این مراکز نگاه کنیم.

باربری چالوس و حمل اثات و اثاث کشی

یکی از شرکت‏های ارائه دهنده خدمات باربری و حمل اثاث در یکی از محبوبترین شهرهای شمال ایران، باربری چالوس است. این شرکت باربری، یعنی باربری چالوس با پرسنلی دلسوز، قیمتی مناسب مشتری و خوش قولی و با اطمینان بودن، در زمینه حمل اثاث و اثاث کشی در شهر چالوس و از شهر چالوس به نقاط دیگر کشور، مشغول به فعالیت است.

نام این باربری به خوشنامی معروف است. زیرا در این باربری نکاتی که در زیر به آنها اشاره مختصر می‏شود، به طور کامل رعایت می‏شود.

1-دقت در انتخاب کارتن: کارتن‏های مصرفی این شرکت جزء مقاوم‏ترین کارتن‏ها بوده و در اثر ضربه در حد متوسط امکان آسیب اجناس بسیار کم می‏باشد.

2-رعایت اصول ضربه گیری در کارتن: کارکنان این مجموعه، دقت بسیاری را در امر جایگذاری اجناس داخل کامیون و یا وانت و غیره، می‏نمایند. چرا که اگر اصول ضربه گیری برای یک وسیله رعایت نشود، در حوادث جاده‏ای و یا حتی شهری می‏تواند عواقب جبران ناپذیری را برای اجناس مشتری و خدشه‏دار شدن اعتبار شرکت باربری داشته باشد.

3-دارا بودن بیمه‏نامه کالا همراه با بارنامه اصلی دولتی: این مورد، باعث اطمینان بیشتر مشتریان نسبت به این مجموعه شده و بدین ترتیب با درصد ایمنی بالاتری اثاث کشی انجام می‏شود.

4- استفاده از موکت: کارکنان این شرکت از موکت برای چیدمان کف اثاثیه چوبی و شیشه‏ای در زمان جابه‏جایی کاربرد دارد.

5-استفاده از نایلون حبابی: هر خانواده اشیایی ذینتی دارد که بسیار ظریف هستند، و حتما باید دارای محافظی در برابر تکان‏های خودرو با جاده باشد. که نایلون حبابی یک گزینه عالی برای این هدف است.

6-استفاده از ضربه گیرها: فوم‏ها یکی از بهترین وسایل محافظ کالا در برابر ضربه هستند. این وسایل با ایجاد حالتی فنری و ارتجاعی، سبب جذب ضربات وارده به کالا، در خودشان می‏شود. به عبارت دیگر بیشترین مقدار ضربه را در خود نگه داشته و کمترین مقدار را به کالا وارد می‏کند. از این رو جزء بهترین وسایل در امر ضربه گیری هستند.

قیمت باربری چالوس و حمل اثات و اثاث کشی از چالوس به مشهد و رامسر

حال ببینیم قیمت گذاری یک شرکت باربری بر چه اساسی صورت می‏پذیرد. همان طوری که از عنوان پیداست، انتقال کالا در بعدی طولانی است، که مسیری طولانی را به دنبال دارد.

از عوامل موثر در اثاث کشی به موارد زیر می‏توان اشاره نمود. مسافت مسیر-بسته بندی-وزن بار- نوع باری که می‏خواهید از مکانی به مکانی دیگر جابه‏جا کنید.

فرض کنید یک اثاث کشی از چالوس به مشهد، بر عهده یک شرکت باربری گذاشته شده است. طبعا هریک از عواملی که در بالا به آن اشاره شد، در قیمت باربری و حمل اثاث و اثاث کشی از چالوس به مشهد موثر است. مسافت مسیر، ناهمواری‏های آن و باران و وجود آب و هوای کویری، خستگی راننده و امکان تصادف، و یا واژگونی کامیون عواقب جبران ناپذیری را بر دوش کارکنان شرکت باربری می‏گذارد. پس هر چه مسافت بیشتر، قیمت نهایی حمل کالا بیشتر می‏شود. فرضا اثاث کشی از چالوس به رامسر به مراتب ساده‏تر و کم هزینه‏تر نسبت به اثاث کشی به مشهد است.

ولی در نقطه مقابل شاید برای حمل کالا به رامسر، ما با بارندگی بیشتر، لغزنده بودن جاده و غیره در مقایسه با مشهد مواجه باشیم. خصوصا اگر کالای انتقالی از نوع شکستنی و ظریف باشد.

اکثر شرکت‏های باربری دارای جدولی بر اساس نیازهای مشتریان هستند، و قیمت گذاری را بر اساس آن انجام داده‏اند.

هنگامیکه تصمیم به انتقال باری فرضا از چالوس به مشهد و یا رامسر گرفتید، بهترین راه برای اطلاع از قیمت تماس و یا مراجعه به باربری مورد نظر است.

کارکنان این شرکت‏ها، بهترین کمک را می‏توانند به شما برای تعیین قیمت نهایی انجام دهند. یکی از مواردی که قیمت حمل کالا را بالا می‏برد، بسته بندی بار توسط پرسنل باربری است.

وظایف کارکنان شرکت باربری چالوس

به طور معمول شرکت‏های باربری از کارکنان مخصوص برای حمل هر باری استفاده می‏کنند. برای لوازمی مانند یخچال و غیره نیاز به کارکنان آموزش دیده در این زمینه دارد که مبادا کالای مورد نظر دچار عیب شود.

انتخاب راننده نیز بسیار مهم است، برای مثال اثاث کشی از چالوس به مشهد نیاز به یک راننده مقاوم نسبت به یکنواختی شرایط جاده دارد، و در مقابل اثاث کشی از چالوس به رامسر، نیاز به راننده‏ایی با مهارت و مناسب آب و هوای مرطوب و جاده‏های پر پیچ و خم دارد که فرد راننده دچار انحراف، لغزندگی و غیره نشود.

همواره با مراجعه به وب سایت‏های شرکت‏های باربری می‏توانید، از جزئیات بیشتری مطلع شوید و نسبت به انتقال کالای خود اقدام نمایید. یکی از این وب سایت‏ها https://barbarichaloos.ir  است، که خاص شرکت باربری چالوس می‏باشد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

در تماس باشید

01132291583

شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر

09119094729
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x